Kajian kepuasan pelanggan di Klinik Kesihatan Kota Samarahan / Amnah Abdul Wahab … [et.al.].

Abdul Wahab, Amnah and Bujang, Mohammmad and Museli, Azman and Haji Basir, Shahriman (2000) Kajian kepuasan pelanggan di Klinik Kesihatan Kota Samarahan / Amnah Abdul Wahab … [et.al.]. [Student Project] (Unpublished)

Abstract

Tujuan kajian ini adalah untuk melihat hubungan faktor – faktor yang mempengaruhi kepuasan pelanggan yang mendapat perkhidmatan atau rawatan di Klinik Kesihatan Kota Samarahan. Antara objektif kajian ini adalah untuk mengenalpasti masalah – masalah yang wujud menyebabkan ketidakpuasan pelanggan terhadap perkhidmatan yang diberikan, menentukan hubungan antara sikap kakitangan terhadap kepuasan pelanggan dan menentukan sistem perkhidmatan yang digunakan di klinik ini bersesuaian dengan kehendak pelanggan di samping untuk mengenalpasti kaitan di antara keadaan persekitaran dengan kepuasan pelanggan. Sampel terdiri daripada 50 pesakit - pesakit yang datang ke klinik untuk mendapatkan rawatan atau khidmat nasihat dari Klinik Kesihatan Kota Samarahan. Persampelan digunakan adalah secara rawak mudah.

Metadata

Item Type: Student Project
Creators:
Creators
Email / ID Num.
Abdul Wahab, Amnah
UNSPECIFIED
Bujang, Mohammmad
UNSPECIFIED
Museli, Azman
UNSPECIFIED
Haji Basir, Shahriman
UNSPECIFIED
Subjects: H Social Sciences > HF Commerce
H Social Sciences > HF Commerce > Consumer satisfaction
H Social Sciences > HF Commerce > Customer services. Customer relations
Divisions: Universiti Teknologi MARA, Sarawak > Kota Samarahan Campus > Faculty of Administrative Science and Policy Studies
Programme: Diploma Pentadbiran Awam
Keywords: klinik kesihatan Kota Samarahan , kepuasan pelanggan
Date: April 2000
URI: https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/59503
Edit Item
Edit Item

Download

[thumbnail of 59503.pdf] Text
59503.pdf

Download (1MB)

Digital Copy

Digital (fulltext) is available at:

Physical Copy

Physical status and holdings:
Item Status:
On Shelf

ID Number

59503

Indexing

Statistic

Statistic details