Amin, Mohammad Rozi
(1989)
Satu kajian kes ke atas minat dan selera terhadap iklan di televisyen komersial / Mohammad Rozi Amin.
Diploma thesis, Insititut Teknologi MARA.
Abstract
Thesis yang bertajuk "Satu kajian kes ke atas minat dan selera terhadap iklan di televisyen komersial" merupakan sebuah thesis yang lebih menumpukan kepada minat dan selera terhadap iklan yang ditonton. Skop thesis ini tidak sama sekali terbatas hanya pada rujukan di library tetapi ia lebih merupakan kajian secara soal selidik kepada masyarakat dibeberapa tempat yang khas ditentukan.
Metadata
Item Type: | Thesis (Diploma) |
---|---|
Creators: | Creators Email / ID Num. Amin, Mohammad Rozi UNSPECIFIED |
Contributors: | Contribution Name Email / ID Num. Thesis advisor Mustafa, Mohamed Sharif UNSPECIFIED |
Divisions: | Universiti Teknologi MARA, Shah Alam > Faculty of Art and Design |
Programme: | Diploma Senilukis dan Senireka |
Keywords: | Iklan, Komersial, Televisyen |
Date: | 1989 |
URI: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/71614 |
Download
Text
71614.PDF
Download (504kB)
71614.PDF
Download (504kB)
Digital Copy
Digital (fulltext) is available at:
Physical Copy
Physical status and holdings:
Item Status:
Processing