Sedek, Jores and Kuyong, Aloysious
(2003)
Tahap kepuasan pengguna terhadap pekhidmatan Pos Malaysia di Sarawak : Tumpuan di pejabat Pos Besar Kuching / Jores Sedek … [et.al.].
[Student Project]
(Unpublished)
Abstract
Perkhidmatan pos merupakan satu perkhidmatan yang sangat penting di dunia. Ia memainkan peranan penting dalam pertumbuhan ekonomi dan pembangunan dunia. Perkhidmatan pos di negara ini bukan sahaja merujuk kepada kiriman surat atau mel tetapi perananya adalah lebih besar daripada yang disangkakan. Seperti mana yang dibincangkan dalam bab dua, perkhidmatan pos di negara ini adalah sebagai tulang belakang kerajaan terutamanya dalam membantu dalam pertumbuhan ekonomi dan sebagai agensi utama seperti urusan ASN,ASB, pembayaran bil(SBBS), dan pembaharuan lesen memandu (JPJ) dan sebagainya.
Metadata
Item Type: | Student Project |
---|---|
Creators: | Creators Email / ID Num. Sedek, Jores UNSPECIFIED Kuyong, Aloysious UNSPECIFIED |
Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) H Social Sciences > HF Commerce H Social Sciences > HF Commerce > Consumer satisfaction |
Divisions: | Universiti Teknologi MARA, Sarawak > Kota Samarahan Campus > Faculty of Administrative Science and Policy Studies |
Programme: | Diploma Pentadbiran Awam |
Keywords: | Pos Malaysia , kepuasan pengguna |
Date: | September 2003 |
URI: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/58994 |
Download
Text
58994.pdf
Download (1MB)
58994.pdf
Download (1MB)
Digital Copy
Digital (fulltext) is available at:
Physical Copy
Physical status and holdings:
Item Status:
On Shelf