Tahap kepuasan pengguna terhadap pekhidmatan Pos Malaysia di Sarawak : Tumpuan di pejabat Pos Besar Kuching / Jores Sedek … [et.al.].

Sedek, Jores and Kuyong, Aloysious (2003) Tahap kepuasan pengguna terhadap pekhidmatan Pos Malaysia di Sarawak : Tumpuan di pejabat Pos Besar Kuching / Jores Sedek … [et.al.]. [Student Project] (Unpublished)

Abstract

Perkhidmatan pos merupakan satu perkhidmatan yang sangat penting di dunia. Ia memainkan peranan penting dalam pertumbuhan ekonomi dan pembangunan dunia. Perkhidmatan pos di negara ini bukan sahaja merujuk kepada kiriman surat atau mel tetapi perananya adalah lebih besar daripada yang disangkakan. Seperti mana yang dibincangkan dalam bab dua, perkhidmatan pos di negara ini adalah sebagai tulang belakang kerajaan terutamanya dalam membantu dalam pertumbuhan ekonomi dan sebagai agensi utama seperti urusan ASN,ASB, pembayaran bil(SBBS), dan pembaharuan lesen memandu (JPJ) dan sebagainya.

Metadata

Item Type: Student Project
Creators:
Creators
Email / ID Num.
Sedek, Jores
UNSPECIFIED
Kuyong, Aloysious
UNSPECIFIED
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
H Social Sciences > HF Commerce
H Social Sciences > HF Commerce > Consumer satisfaction
Divisions: Universiti Teknologi MARA, Sarawak > Kota Samarahan Campus > Faculty of Administrative Science and Policy Studies
Programme: Diploma Pentadbiran Awam
Keywords: Pos Malaysia , kepuasan pengguna
Date: September 2003
URI: https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/58994
Edit Item
Edit Item

Download

[thumbnail of 58994.pdf] Text
58994.pdf

Download (1MB)

Digital Copy

Digital (fulltext) is available at:

Physical Copy

Physical status and holdings:
Item Status:
On Shelf

ID Number

58994

Indexing

Statistic

Statistic details