Kajian model sistem penilaian kepuasan bekerja kakitangan / Khairul Nizam Abd Halim, Noor Suriana Abu Bakar and Siti Nurbaya Ismail

Abd Halim, Khairul Nizam and Abu Bakar, Noor Suriana and Ismail, Siti Nurbaya (2008) Kajian model sistem penilaian kepuasan bekerja kakitangan / Khairul Nizam Abd Halim, Noor Suriana Abu Bakar and Siti Nurbaya Ismail. In: PROSIDING KOLOKIUM 2007-2008 UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA PAHANG.

Abstract

Kualiti bekerja kakitangan perlu dinilai untuk menentukan sarna ada ia
memenuhi kepuasan kakitangan atau sebaliknya. Hasil penilaian yang
baik atau cemerlang memastikan kepuasan kakitangan dipenuhi.
Penilaian kepuasan bekerja kakitangan secara tradisional sukar
dilaksanakan disebabkan oleh kekangan masa, kos dan gunatenaga.
Penilaian kepuasan berkomputer perlu dibina bagi membantu
menyelesaikan masalah tradisional. Kajian ini dilakukan untuk
menghasilkan satu model berkomputer bagi menilai kepuasan bekerja
kakitangan. Kajian ini juga membincangkan kelebihan model baru
berbanding model tradisional.

Metadata

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Creators:
Creators
Email / ID Num.
Abd Halim, Khairul Nizam
khairulnizam@pahang.uitm.edu.my
Abu Bakar, Noor Suriana
su@pahang.uitm.edu.my
Ismail, Siti Nurbaya
sitinurbaya@pahang.uitm.edu.my
Subjects: H Social Sciences > HF Commerce > Personnel management. Employment management > Employee rights
H Social Sciences > HF Commerce > Personnel management. Employment management > Job satisfaction
T Technology > T Technology (General) > Technological change > Technological innovations
Divisions: Universiti Teknologi MARA, Pahang > Jengka Campus
Journal or Publication Title: Prosiding Kolokium UiTM Pahang 2007-2008
ISSN: 9789832607182
Event Title: PROSIDING KOLOKIUM 2007-2008 UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA PAHANG
Page Range: pp. 143-153
Keywords: Kepuasan bekerja, Kakitangan, Model berkomputer
Date: 2008
URI: https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/33015
Edit Item
Edit Item

Download

[thumbnail of 33015.PDF] Text
33015.PDF

Download (2MB)

ID Number

33015

Indexing

|

Statistic

Statistic details