Perpustakaan Tun Abdul Razak, Bahagian Korporat dan Kolaborasi
(2022)
Refresher course perkhidmatan pelanggan PTAR UiTM cawangan Melaka.
Bulletin.
Perpustakaan Tun Abdul Razak, Shah Alam.
Abstract
6 September 2022 - Rabu, Unit Perkhidmatan Pelanggan PTAR UiTM Cawangan Melaka telah mengadakan Taklimat Refresher Course Perkhidmatan Pelanggan kepada semua staf PTAR UiTM Cawangan Melaka. Taklimat ini telah diberikan oleh Puan Siti Salwa A. Rahman, Pustakawan Kanan, Ketua Unit Perkhidmatan Pelanggan PTAR UiTM Shah Alam. Taklimat ini dijalankan secara atas talian, menggunakan medium Cisco Webex, bermula pada 9.00 pagi sehingga 4.30 petang. Taklimat Refresher Course ini dilaksanakan bagi tujuan proses penyelarasan kerja Perkhidmatan Pelanggan, perbincangan isu-isu terkini dan memperluaskan tugas di Unit Perkhidmatan Pelanggan kepada semua staf.
Metadata
Item Type: | Monograph (Bulletin) |
---|---|
Creators: | Creators Email / ID Num. Perpustakaan Tun Abdul Razak, Bahagian Korporat dan Kolaborasi korporatptar@uitm.edu.my |
Contributors: | Contribution Name Email / ID Num. Contributor Ibrahim Khan, Hazlin UNSPECIFIED |
Subjects: | Z Bibliography. Library Science. Information Resources > Library Science. Information Science > Library education. Training Z Bibliography. Library Science. Information Resources > Library Science. Information Science > Classes of libraries > Academic libraries |
Divisions: | Universiti Teknologi MARA, Shah Alam > Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR) |
Journal or Publication Title: | IQRA': Buletin Perpustakaan Tun Abdul Razak |
ISSN: | 2735-1920 |
Keywords: | Refresher course, perkhidmatan pelanggan PTAR, UiTM cawangan Melaka |
Collections: | Buletin IQRA' |
Date: | 2022 |
URI: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/113309 |