Refresher course perkhidmatan pelanggan PTAR UiTM cawangan Melaka

Perpustakaan Tun Abdul Razak, Bahagian Korporat dan Kolaborasi (2022) Refresher course perkhidmatan pelanggan PTAR UiTM cawangan Melaka. Bulletin. Perpustakaan Tun Abdul Razak, Shah Alam.

Abstract

6 September 2022 - Rabu, Unit Perkhidmatan Pelanggan PTAR UiTM Cawangan Melaka telah mengadakan Taklimat Refresher Course Perkhidmatan Pelanggan kepada semua staf PTAR UiTM Cawangan Melaka. Taklimat ini telah diberikan oleh Puan Siti Salwa A. Rahman, Pustakawan Kanan, Ketua Unit Perkhidmatan Pelanggan PTAR UiTM Shah Alam. Taklimat ini dijalankan secara atas talian, menggunakan medium Cisco Webex, bermula pada 9.00 pagi sehingga 4.30 petang. Taklimat Refresher Course ini dilaksanakan bagi tujuan proses penyelarasan kerja Perkhidmatan Pelanggan, perbincangan isu-isu terkini dan memperluaskan tugas di Unit Perkhidmatan Pelanggan kepada semua staf.

Metadata

Item Type: Monograph (Bulletin)
Creators:
Creators
Email / ID Num.
Perpustakaan Tun Abdul Razak, Bahagian Korporat dan Kolaborasi
korporatptar@uitm.edu.my
Contributors:
Contribution
Name
Email / ID Num.
Contributor
Ibrahim Khan, Hazlin
UNSPECIFIED
Subjects: Z Bibliography. Library Science. Information Resources > Library Science. Information Science > Library education. Training
Z Bibliography. Library Science. Information Resources > Library Science. Information Science > Classes of libraries > Academic libraries
Divisions: Universiti Teknologi MARA, Shah Alam > Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR)
Journal or Publication Title: IQRA': Buletin Perpustakaan Tun Abdul Razak
ISSN: 2735-1920
Keywords: Refresher course, perkhidmatan pelanggan PTAR, UiTM cawangan Melaka
Collections: Buletin IQRA'
Date: 2022
URI: https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/113309
Edit Item
Edit Item

Download

[thumbnail of 113309.pdf] Text
113309.pdf

Download (7MB)

ID Number

113309

Indexing

Statistic

Statistic details