UiTM, Perpustakaan Tun Abdul Razak
(2023)
AKNC 2023 Perpustakaan Tun Abdul Razak: penyampaian perkhidmatan.
Universiti Teknologi MARA (UiTM).
(Unpublished)
Abstract
Agenda perkhidmatan pelanggan menjadi elemen utama dalam perancangan strategik perpustakaan. Dalam hal ini, Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR) berpegang kepada prinsip untuk menjadikan keperluan dan kehendak warga universiti sebagai keutamaan. Usaha ini direalisasikan melalui pelaksanaan pelbagai inisiatif yang memberi tumpuan kepada perkhidmatan pelanggan. Penambahbaikan dalam sistem penyampaian perkhidmatan ini tidak hanya melibatkan peningkatan dalam proses dan sistem kerja, tetapi juga melibatkan pengukuhan hubungan dengan pelanggan. PTAR telah melibatkan pelajar, pensyarah, staf dan komuniti luar dalam proses pembentukan perkhidmatan dan membuat keputusan perpustakaan melalui sesi perbincangan atau dialog langsung.
Metadata
Item Type: | Book |
---|---|
Creators: | Creators Email / ID Num. UiTM, Perpustakaan Tun Abdul Razak UNSPECIFIED |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > Teaching (Principles and practice) L Education > LG Individual institutions > Asia > Malaysia > Universiti Teknologi MARA |
Divisions: | Universiti Teknologi MARA, Shah Alam > Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR) |
Event Title: | Anugerah Kualiti Naib Canselor (AKNC) |
Event Dates: | 5 Oktober 2023 |
Collections: | Laporan Anugerah Kualiti Naib Canselor (AKNC) |
Date: | 2023 |
URI: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/95388 |