AKNC 2023 Perpustakaan Tun Abdul Razak: penyampaian perkhidmatan

UiTM, Perpustakaan Tun Abdul Razak (2023) AKNC 2023 Perpustakaan Tun Abdul Razak: penyampaian perkhidmatan. Universiti Teknologi MARA (UiTM). (Unpublished)

Abstract

Agenda perkhidmatan pelanggan menjadi elemen utama dalam perancangan strategik perpustakaan. Dalam hal ini, Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR) berpegang kepada prinsip untuk menjadikan keperluan dan kehendak warga universiti sebagai keutamaan. Usaha ini direalisasikan melalui pelaksanaan pelbagai inisiatif yang memberi tumpuan kepada perkhidmatan pelanggan. Penambahbaikan dalam sistem penyampaian perkhidmatan ini tidak hanya melibatkan peningkatan dalam proses dan sistem kerja, tetapi juga melibatkan pengukuhan hubungan dengan pelanggan. PTAR telah melibatkan pelajar, pensyarah, staf dan komuniti luar dalam proses pembentukan perkhidmatan dan membuat keputusan perpustakaan melalui sesi perbincangan atau dialog langsung.

Metadata

Item Type: Book
Creators:
Creators
Email / ID Num.
UiTM, Perpustakaan Tun Abdul Razak
UNSPECIFIED
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > Teaching (Principles and practice)
L Education > LG Individual institutions > Asia > Malaysia > Universiti Teknologi MARA
Divisions: Universiti Teknologi MARA, Shah Alam > Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR)
Event Title: Anugerah Kualiti Naib Canselor (AKNC)
Event Dates: 5 Oktober 2023
Collections: Laporan Anugerah Kualiti Naib Canselor (AKNC)
Date: 2023
URI: https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/95388
Edit Item
Edit Item

Download

[thumbnail of 95388.pdf] Text
95388.pdf

Download (573kB)

ID Number

95388

Indexing

Statistic

Statistic details