Pemasaran maklumat dan memenuhi keperluan pengguna di Perpustakaan Tun Abdul Razak Kampus Puncak Perdana: persepsi pengguna / Dang Merduwati Hashim

Hashim, Dang Merduwati (2008) Pemasaran maklumat dan memenuhi keperluan pengguna di Perpustakaan Tun Abdul Razak Kampus Puncak Perdana: persepsi pengguna / Dang Merduwati Hashim. [Research Reports] (Unpublished)

Abstract

Perpustakaan sebagai satu agensi maklumat bagi memenuhi keperluan maklumat warga universiti. Sewajarnya perpustakaan mempunyai perkhidmatan maklumat serta koleksi yang selari dengan keperluan semasa penggunanya. Objektif kajian adalah: i) Mengetahui persepsi pengguna terhadap perkhidmatan PTAR-KPP; ii) Mengetahui cadangan pengguna bagi memenuhi keperluan maklumat mereka. Kajian ini telah dijalankan di UiTM, Kampus Puncak Perdana. Seramai 28 orang pelajar telah menjadi peserta tumpuan kajian. Pelbagai cadangan dan pandangan telah dikemukakan oleh peserta dan dapatan kajian dikategorikan kepada produk, promosi, penempatan dan harga / nilai.

Metadata

Item Type: Research Reports
Creators:
Creators
Email / ID Num.
Hashim, Dang Merduwati
UNSPECIFIED
Subjects: H Social Sciences > HA Statistics > Theory and method of social science statistics
H Social Sciences > H Social Sciences (General) > Research
Divisions: Universiti Teknologi MARA, Negeri Sembilan > Rembau Campus
Keywords: Pemasaran, maklumat, pengguna, Perpustakaan Tun Abdul Razak, Puncak Perdana
Date: 2008
URI: https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/92472
Edit Item
Edit Item

Download

[thumbnail of 92472.PDF] Text
92472.PDF

Download (119kB)

Digital Copy

Digital (fulltext) is available at:

Physical Copy

Physical status and holdings:
Item Status:

ID Number

92472

Indexing

Statistic

Statistic details