Hashim, Dang Merduwati
(2008)
Pemasaran maklumat dan memenuhi keperluan pengguna di Perpustakaan Tun Abdul Razak Kampus Puncak Perdana: persepsi pengguna / Dang Merduwati Hashim.
[Research Reports]
(Unpublished)
Abstract
Perpustakaan sebagai satu agensi maklumat bagi memenuhi keperluan maklumat warga universiti. Sewajarnya perpustakaan mempunyai perkhidmatan maklumat serta koleksi yang selari dengan keperluan semasa penggunanya. Objektif kajian adalah: i) Mengetahui persepsi pengguna terhadap perkhidmatan PTAR-KPP; ii) Mengetahui cadangan pengguna bagi memenuhi keperluan maklumat mereka. Kajian ini telah dijalankan di UiTM, Kampus Puncak Perdana. Seramai 28 orang pelajar telah menjadi peserta tumpuan kajian. Pelbagai cadangan dan pandangan telah dikemukakan oleh peserta dan dapatan kajian dikategorikan kepada produk, promosi, penempatan dan harga / nilai.
Metadata
Item Type: | Research Reports |
---|---|
Creators: | Creators Email / ID Num. Hashim, Dang Merduwati UNSPECIFIED |
Subjects: | H Social Sciences > HA Statistics > Theory and method of social science statistics H Social Sciences > H Social Sciences (General) > Research |
Divisions: | Universiti Teknologi MARA, Negeri Sembilan > Rembau Campus |
Keywords: | Pemasaran, maklumat, pengguna, Perpustakaan Tun Abdul Razak, Puncak Perdana |
Date: | 2008 |
URI: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/92472 |
Download
Text
92472.PDF
Download (119kB)
92472.PDF
Download (119kB)
Digital Copy
Digital (fulltext) is available at:
Physical Copy
Physical status and holdings:
Item Status: