Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.]

Awang, Ani and Basar, Suzana Rita and Noor, Fartini Hanim and Abdul Karim, Rozita (1994) Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.]. [Student Project] (Unpublished)

Abstract

Penswastaan perkhidmatan pos adalah suatu perkara yang
tidak asing lagi kepada mas'yarakat Malaysia dalam tempoh
lebih dua tahun dalam usaha untuk meningkatkan kecekapan
dan untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada
orangramai.

Metadata

Item Type: Student Project
Creators:
Creators
Email / ID Num.
Awang, Ani
UNSPECIFIED
Basar, Suzana Rita
UNSPECIFIED
Noor, Fartini Hanim
UNSPECIFIED
Abdul Karim, Rozita
UNSPECIFIED
Subjects: H Social Sciences > HF Commerce > Marketing > Malaysia
H Social Sciences > HF Commerce > Customer services. Customer relations > Malaysia
Divisions: Universiti Teknologi MARA, Shah Alam > Faculty of Administrative Science and Policy Studies
Keywords: Penswastaan, perkhidmatan pos, Pejabat Pos Besar Shah Alam, Pejabat Pos Seksyen 16 , Pejabat Pos ITM
Date: 1994
URI: https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/8959
Edit Item
Edit Item

Download

[thumbnail of PP_ANI AWANG AM 94_5 1.pdf] Text
PP_ANI AWANG AM 94_5 1.pdf

Download (107kB)

Fulltext

Fulltext is available at:

ID Number

8959

Indexing

|

Statistic

Statistic details