Sadan, Siti Aishah and Tohar, Nur Fatin and Shaharuddin, Shahrul Hairy and Hamzah, Mohd Syazwan and Ismail, Muhamad Azrin and Roslan, Muhamad Nasir and Mohd Mohsin, Mohd Adib and Sayfol Anuar, Mohd Aizat Farhan and Hussain, Muhamad Nasrul and Jaafar, Jaz Norfazuna
(2015)
Kelewatan penyediaan statistik pertanyaan di meja rujukan.
In: Konvensyen KIK Peringkat UiTM, 3-5 November 2015, Hotel Adya, Langkawi.
Abstract
Pustakawan Unit Perunding Maklumat yang bertugas di Meja Rujukan mengendalikan tugas Khidmat Nasihat & Rujukan termasuk menyediakan statistik bulanan bagi perkhidmatan di Meja Rujukan. Maklumat pengguna, jenis khidmat rujukan dan jenis soalan yang diberikan adalah direkod secara manual dan statistik bagi perkhidmatan Meja Rujukan juga dikira secara manual. Kesan daripada merekod dan pengiraan secara manual telah menyebabkan penghantaran statistik pertanyaan ke Bahagian Perancangan Strategik lewat. Pustakawan Unit Perunding Maklumat perlu menghantar statistik bulanan Khidmat Nasihat & Rujukan sebelum 10 haribulan bagi setiap bulan.
Metadata
Item Type: | Conference or Workshop Item (Other) |
---|---|
Creators: | Creators Email / ID Num. Sadan, Siti Aishah UNSPECIFIED Tohar, Nur Fatin UNSPECIFIED Shaharuddin, Shahrul Hairy UNSPECIFIED Hamzah, Mohd Syazwan UNSPECIFIED Ismail, Muhamad Azrin UNSPECIFIED Roslan, Muhamad Nasir UNSPECIFIED Mohd Mohsin, Mohd Adib UNSPECIFIED Sayfol Anuar, Mohd Aizat Farhan UNSPECIFIED Hussain, Muhamad Nasrul UNSPECIFIED Jaafar, Jaz Norfazuna UNSPECIFIED |
Subjects: | L Education > LG Individual institutions > Asia > Malaysia > Universiti Teknologi MARA T Technology > T Technology (General) > Creative ability in technology |
Divisions: | Universiti Teknologi MARA, Shah Alam > Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR) |
Event Title: | Konvensyen KIK Peringkat UiTM |
Event Dates: | 3-5 November 2015 |
Keywords: | 1pro, meja rujukan |
Collections: | Innovation > Innovative and Creative Circle (ICC) |
Date: | 2015 |
URI: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/83528 |