Abd Halim, Haryadi and Sidek, Mohd Faizul and Abdul Rashid, Mohd Razray and Mohd Nordin, Samsurina and Mohamed, Siti Alauwiyah
Organization of information: Pusat Sumber Sekolah Menengah Kebangsaan Pintu Geng Kota Bharu / Haryadi Abd Halim … [et al.].
[Student Project]
(Submitted)
Abstract
Kajian kes ini dijalamkan di Sekolah Menengah Kebangsaan Pintu Geng, Kota Bharu adalah bertujuan untuk mengetahui sistem, organisasi dan pengurusan sesebuah pusat sumber. Penyelidikan yang dijalankan tidak sahaja tertumpu kepada pusat sumber itu semata-mata tetapi ia merangkumi setiap jabatan atau kerja-kerja yang terlibat dalam sesebuah pengurusan sesebuah pusat sumber. Dalam kajian ini, pemerhatian juga dibuat berkenaan koleksi bahan-bahan yang terdapat di dalam perpustakaan serta sistem pengkelasan yang digunakan. Di dalam kajian ini juga turut dimasukkan sistem pengurusan yang dijalankan oleh jawatankuasa yang dilantik bagi menguruskan dan menyelenggura pusat sumber sekolah.
Metadata
Item Type: | Student Project |
---|---|
Creators: | Creators Email / ID Num. Abd Halim, Haryadi 2000149823 Sidek, Mohd Faizul 2000505599 Abdul Rashid, Mohd Razray 2000299989 Mohd Nordin, Samsurina 2000105244 Mohamed, Siti Alauwiyah 2000105189 |
Contributors: | Contribution Name Email / ID Num. Advisor Kamal Rafedzi, Ezza Rafedziawati UNSPECIFIED |
Subjects: | Z Bibliography. Library Science. Information Resources > Information organization Z Bibliography. Library Science. Information Resources > Libraries. Bibliography > School libraries Z Bibliography. Library Science. Information Resources > Libraries. Bibliography > The collections. The books |
Divisions: | Universiti Teknologi MARA, Kelantan > Machang Campus > Faculty of Information Management |
Programme: | Diploma Pengurusan Maklumat |
Keywords: | Sekolah Menengah Kebangsaan Pintu Geng, pusat sumber sekolah, sistem, organisasi dan pengurusan |
URI: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/66145 |
Download
Text
66145.pdf
Download (510kB)
66145.pdf
Download (510kB)
Digital Copy
Digital (fulltext) is available at:
Physical Copy
Physical status and holdings:
Item Status:
On Shelf