Abstract
IWANA HOUSE adalah merupakan sebuah syarikat yang ditubuhkan bagi menjalankan aktiviti penjualan kain ela. Perkembangan dunia fesyen dan kurangnya golongan bumiputera menceburi bidang ini merupakan satu altematif bagi IWANA HOUSE meneroka dan menceburi bidang perniagaan ini. Asas yang diterapkan dalam sistem pemiagaan IWANA HOUSE adalah berkonsepkan CCRT (Commitment, Cooperative, Responsible and Trustworthy). Dimana perniagaan IWANA HOUSE memupuk “Budaya Sebumbung” antara pekerja dan pelanggan. Bertempat di F 2/6-18, 2nd Floor, Plaza Hang Tuah, Jalan Tun Mamat, Melaka IWANA HOUSE yakin memdapat tempat dihati pelanggan. Bertitik tolak daripada konsep yang diterapkan maka setiap pekerja di semua peringkat dilatih berpegang pada Motto “SATISFY THE NEEDS OF YOUR CUSTOMER FIRST THEN SATISFY THE NEEDS OF YOURSELF”
Metadata
Item Type: | Entrepreneurship Project |
---|---|
Creators: | Creators Email / ID Num. Che Kar, Zaiton 95395373 Ramli, Nurul Hudha 95460537 Alwi, Azrina 95969923 Alwee, Norina 95281755 Abdullah, Aida 95267209 |
Contributors: | Contribution Name Email / ID Num. Thesis advisor Osman, Mohd. Nor UNSPECIFIED |
Subjects: | H Social Sciences > HB Economic Theory. Demography > Entrepreneurship. Risk and uncertainty H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > Management. Industrial Management H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > Management. Industrial Management > Planning. Business planning. Strategic planning |
Divisions: | Universiti Teknologi MARA, Melaka > Alor Gajah Campus > Faculty of Administrative Science and Policy Studies |
Keywords: | Business plan; Business management; Entrepreneurship; Business development |
Date: | 1998 |
URI: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/41525 |
Download
41525.pdf
Download (1MB)