Abstract
Satu penyelidikan bagi mengenalpasti faktor-faktor yang menyumbangkan kepada kejayaan perkhidmatan dan kemudahan di PTARl telah dijalankan. Penyelidikan ini dijalankan bertujuan mengetahui apakah faktor-faktor yang menyumbang kepada kejayaan perkhidmatan dan kemudahan yang ditawarkan dan sejauh manakah ianya dapat dicapai di dalam meningkatkan imej PTARl. Penyelidik juga dapat mengetahui persepsi dan pandangan pengguna terhadap perkhidmatan dan kemudahan yang ditawarkan di PTARl setelah responden menjawab borang soal selidik yang telah diedarkan. Penyelidik telah memilih seramai 200 orang responden bagi menjawab borang soal selidik ini. Secara keseluruhannya, penyelidik mendapati hanya 75% responden yang berpuashati dengan perkhidmatan dan kemudahan yang ditawarkan di PTARl. Oleh itu, penyelidik mencadangkan agar PTARl dapat mempergiatkan lagi usaha-usaha di dalam meningkatkan imej dan menarik lebih ramai pengguna mengunjungi PTARl. Selain itu, penyelidik berharap agar ada penyelidikan-penyelidikan yang akan datang membuat penyelidikan susulan memandangkan penyelidikan dalam bidang ini masih kurang dijalankan.
Metadata
Item Type: | Student Project |
---|---|
Creators: | Creators Email / ID Num. Mohamed, Noor Afliza UNSPECIFIED |
Subjects: | Z Bibliography. Library Science. Information Resources > Library Science. Information Science Z Bibliography. Library Science. Information Resources > University and college. Academic libraries > Malaysia |
Divisions: | Universiti Teknologi MARA, Shah Alam > Faculty of Information Management |
Keywords: | Perkhidmatan PTAR; Kemudahan PTAR; Perpustakaan Tun Abdul Razak; Universiti Teknologi MARA, Shah |
Date: | 2001 |
URI: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15824 |
Download
PPb_NOOR AFLIZA MOHAMED IM 01_5.pdf
Download (5MB)