Whatsapp Business sebagai strategi pemasaran

Mohamad Razali, Nur Hanisah and Jasmi, Zarith Sofia and Kamaruddin, Faten Elina and Abd Halim, Siti Noorhaslina (2022) Whatsapp Business sebagai strategi pemasaran. Bulletin. Universiti Teknologi MARA, Terengganu.

Abstract

Whatsapp merupakan perkhidmatan mesej perisian percuma dan platform terus dan suara IP (VoIP) yang dimiliki oleh Facebook. Aplikasi ini membolehkan penghantaran mesej teks dan panggilan suara, panggilan video dan media lain seperti dokumen, lokasi pengguna dan nombor panggilan.

Metadata

Item Type: Monograph (Bulletin)
Creators:
Creators
Email / ID Num.
Mohamad Razali, Nur Hanisah
hanisahmr@uitm.edu.my
Jasmi, Zarith Sofia
UNSPECIFIED
Kamaruddin, Faten Elina
UNSPECIFIED
Abd Halim, Siti Noorhaslina
UNSPECIFIED
Contributors:
Contribution
Name
Email / ID Num.
Chief Editor
Nik Jaafar, Nik Fazlin Hiryati
nikfa738@uitm.edu.my
Subjects: H Social Sciences > HB Economic Theory. Demography > Entrepreneurship. Risk and uncertainty > Malaysia
Divisions: Universiti Teknologi MARA, Terengganu > Dungun Campus > Malaysia Academy of SME and Entrepreneurship Development (MASMED), UiTM Terengganu
Journal or Publication Title: Info Usahawan
ISSN: 1823-6421
Keywords: Whatsapp Business, Perisian percuma, Platform terus dan suara IP (VoIP)
Date: 2022
URI: https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/121918
Edit Item
Edit Item

Download

[thumbnail of 121918.pdf] Text
121918.pdf

Download (1MB)

ID Number

121918

Indexing

Statistic

Statistic details