Strategi media dan komunikasi usahawan

Jamri, Mohamad Hafifi and Ridzuan, Abdul Rauf and Hassan, Mohd Sufiean and Bakar, Mohd Hilmi and Sah Allam, Siti Nurshahidah (2022) Strategi media dan komunikasi usahawan. Bulletin. Universiti Teknologi MARA, Terengganu.

Abstract

Keusahawanan merupakan salah satu bidang yang mempunyai potensi besar dalam perolehan keuntungan kepada individu, kumpulan ataupun organisasi. Menerusi pemilihan produk atau perkhidmatan yang tepat bersesuaian dengan kehendak semasa serta menepati citarasa pengguna, kebarangkalian untuk sesuatu produk atau perkhidmatan untuk mencapai sasaran keuntungan yang ditetapkan adalah suatu perkara yang tidak mustahil.

Metadata

Item Type: Monograph (Bulletin)
Creators:
Creators
Email / ID Num.
Jamri, Mohamad Hafifi
hafifijamri@uitm.edu.my
Ridzuan, Abdul Rauf
UNSPECIFIED
Hassan, Mohd Sufiean
UNSPECIFIED
Bakar, Mohd Hilmi
UNSPECIFIED
Sah Allam, Siti Nurshahidah
UNSPECIFIED
Contributors:
Contribution
Name
Email / ID Num.
Chief Editor
Nik Jaafar, Nik Fazlin Hiryati
nikfa738@uitm.edu.my
Subjects: H Social Sciences > HB Economic Theory. Demography > Entrepreneurship. Risk and uncertainty > Malaysia
Divisions: Universiti Teknologi MARA, Terengganu > Dungun Campus > Malaysia Academy of SME and Entrepreneurship Development (MASMED), UiTM Terengganu
Journal or Publication Title: Info Usahawan
ISSN: 1823-6421
Keywords: Komunikasi usahawan, Strategi media
Date: 2022
URI: https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/121671
Edit Item
Edit Item

Download

[thumbnail of 121671.pdf] Text
121671.pdf

Download (691kB)

ID Number

121671

Indexing

Statistic

Statistic details