Perkhidmatan surprise delivery bouquet

Ku Mohd Noh, Ku Siti Syahidah (2022) Perkhidmatan surprise delivery bouquet. Bulletin. Universiti Teknologi MARA, Terengganu.

Abstract

Siapa sahaja yang tidak sukakan kejutan, ditambah kejutan daripada yang tersayang. Perniagaan perkhidmatan surprise delivery bouquet dilihat menjadi pilihan kepada seseorang yang ingin membahagiakan yang tersayang, tidak kira samada di hari lahir, hari ibu, hari bapa malah sekiranya ingin sekadar mengucapkan tahniah dan terima kasih kepada pasangan, ibu bapa, adik beradik serta rakan. Perkhidmatan ini dilihat dapat membantu individu yang ingin menghargai orang yang tersayang tanpa perlu mengggunkan banyak masa dan tenaga

Metadata

Item Type: Monograph (Bulletin)
Creators:
Creators
Email / ID Num.
Ku Mohd Noh, Ku Siti Syahidah
kusyahidah@uitm.edu.my
Contributors:
Contribution
Name
Email / ID Num.
Chief Editor
Nik Jaafar, Nik Fazlin Hiryati
nikfa738@uitm.edu.my
Subjects: H Social Sciences > HB Economic Theory. Demography > Entrepreneurship. Risk and uncertainty > Malaysia
Divisions: Universiti Teknologi MARA, Terengganu > Dungun Campus > Malaysia Academy of SME and Entrepreneurship Development (MASMED), UiTM Terengganu
Journal or Publication Title: Info Usahawan
ISSN: 1823-6421
Keywords: Perniagaan perkhidmatan surprise delivery bouquet, Sumber pendapatan utama
Date: 2022
URI: https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/121655
Edit Item
Edit Item

Download

[thumbnail of 121655.pdf] Text
121655.pdf

Download (1MB)

ID Number

121655

Indexing

Statistic

Statistic details