Dreamy Makmur a taste of cloud 9

Mohamed, Nuruladilah and Razawi, Nurul Amilin (2022) Dreamy Makmur a taste of cloud 9. Bulletin. Universiti Teknologi MARA, Terengganu.

Abstract

Kesetiaan pelanggan adalah penentu kepada kelangsungan sesebuah perniagaan. Kesetiaan juga membantu premis perniagaan menghadapi persaingan, mengurangkan kos pemasaran serta meningkatkan jualan dan keuntungan. Sambutan yang diberikan oleh pelanggan juga boleh menjadi pengukur terhadap kesetiaan dan kepercayaan mereka terhadap sesuatu perniagaan seperti yang terpamer pada syarikat Dreamy Makmur yang berpangkalan di Kuala Lumpur ini.

Metadata

Item Type: Monograph (Bulletin)
Creators:
Creators
Email / ID Num.
Mohamed, Nuruladilah
nuruladilah@uitm.edu.my
Razawi, Nurul Amilin
nurulamilin@uitm.edu.my
Contributors:
Contribution
Name
Email / ID Num.
Chief Editor
Nik Jaafar, Nik Fazlin Hiryati
nikfa738@uitm.edu.my
Subjects: H Social Sciences > HB Economic Theory. Demography > Entrepreneurship. Risk and uncertainty > Malaysia
Divisions: Universiti Teknologi MARA, Terengganu > Dungun Campus > Malaysia Academy of SME and Entrepreneurship Development (MASMED), UiTM Terengganu
Journal or Publication Title: Info Usahawan
ISSN: 1823-6421
Keywords: Dreamy Makmur, Kesetiaan pelanggan
Date: 2022
URI: https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/121299
Edit Item
Edit Item

Download

[thumbnail of 121299.pdf] Text
121299.pdf

Download (3MB)

ID Number

121299

Indexing

Statistic

Statistic details