Kepuasan hati pelanggan ke arah keuntungan para usahawan

Musa, Noor Dalila (2019) Kepuasan hati pelanggan ke arah keuntungan para usahawan. Bulletin. Universiti Teknologi MARA, Terengganu.

Abstract

Sebut sahaja apa jenis perniagaan, sudah tentu ada persaingannya. Bagi setiap usahawan yang baru atau sudah lama menceburkan diri mereka dalam sesuatu perniagaan, keuntungan dalam melaksanakan pemiagaan adalah fokus utama bagi menjamin modal yang dikeluarkan mendapat pulangan bertepatan dengan konsep “return on investment”. Akan tetapi, sedarkah para usahawan sekalian, setiap keuntungan yang anda perolehi itu akan lebih membuat anda berpuas hati dengan prestasi perkhidmatan yang ditunjukkan kepada pelanggan. Majikan perlu lebih peka dengan keadaan persekitaran supaya objektif syarikat dicapai sekaligus membuatkan pelanggan anda sentiasa berpuas hati dengan setiap produk mahupun perkhidmatan yang mereka peroleh daripada syarikat.

Metadata

Item Type: Monograph (Bulletin)
Creators:
Creators
Email / ID Num.
Musa, Noor Dalila
noordalila@pahang.uitm.edu.my
Contributors:
Contribution
Name
Email / ID Num.
Editor
Ahmad, Noorazlina
infousahawaneditor@tganu.uitm.edu.my
Subjects: H Social Sciences > HB Economic Theory. Demography > Entrepreneurship. Risk and uncertainty > Malaysia
Divisions: Universiti Teknologi MARA, Terengganu > Dungun Campus > Malaysia Academy of SME and Entrepreneurship Development (MASMED), UiTM Terengganu
Journal or Publication Title: Info Usahawan
ISSN: 1823-6421
Keywords: Kepuasan hati pelanggan, Keuntungan para usahawan
Date: 2019
URI: https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/119193
Edit Item
Edit Item

Download

[thumbnail of 119193.pdf] Text
119193.pdf

Download (68kB)

ID Number

119193

Indexing

Statistic

Statistic details