Johar, Nurain and Wondi, Mohd Hafizz and Mohamed Idris, Hazfina and Abu Talip, Muhamad Syukrie
(2024)
KPPA 2024: usaha fakulti untuk bantu tingkatkan motivasi dan pencapaian akademik pelajar / Nurain Johar ... [et al.].
UiTM Mukah Bulletin: Inou Dengah UiTM Mukah?, 2 (3): 30.
p. 36.
ISSN 2976-257X
Abstract
Pusat Pengajian Sains, Perladangan dan Agroteknologi (PPSPA) UiTM Cawangan Sarawak Kampus Mukah telah mengambil langkah proaktif dalam penganjuran Kem Pengukuhan dan Pemantapan Akademik 2024 yang diadakan pada 8 hingga 9 Jun 2024. Program ini dipimpin oleh Ts. Mohd Hafizz Wondi sebagai ketua program dan dibantu oleh jawatankuasa yang terdiri daripada kalangan pensyarah PPSPA dalam memastikan kelancaran dua hari program ini.
Metadata
Item Type: | Article |
---|---|
Creators: | Creators Email / ID Num. Johar, Nurain UNSPECIFIED Wondi, Mohd Hafizz UNSPECIFIED Mohamed Idris, Hazfina UNSPECIFIED Abu Talip, Muhamad Syukrie UNSPECIFIED |
Contributors: | Contribution Name Email / ID Num. Patron Mohamadin, Mohammad Isa UNSPECIFIED Advisor Abdullah, Abdul Jabbar UNSPECIFIED Chief Editor Mohd Samsi, Mohd Shafik UNSPECIFIED Editor Kamaruddin, Siti Faridah UNSPECIFIED Editor Rich Joseph, Stefanie Natasha UNSPECIFIED Editor Robert, Cindy UNSPECIFIED Editor Jafri, Fakhira UNSPECIFIED Depositor Mijen, Shileyiusken UNSPECIFIED Designer Seluroh, Irene UNSPECIFIED Photographer Pendapat, Anas Asrawy UNSPECIFIED |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > Learning. Learning strategies > Motivation in education. Interest. Attention L Education > LB Theory and practice of education > Higher Education > Faculty. Teaching personnel |
Divisions: | Universiti Teknologi MARA, Sarawak > Mukah Campus |
Journal or Publication Title: | UiTM Mukah Bulletin: Inou Dengah UiTM Mukah? |
ISSN: | 2976-257X |
Volume: | 2 |
Number: | 3 |
Page Range: | p. 36 |
Related URLs: | |
Keywords: | Kem Pengukuhan dan Pemantapan Akademik (KPPA), Pusat Pengajian Sains Perladangan dan Agroteknologi (PPSPA), UiTM Kampus Mukah |
Date: | 28 October 2024 |
URI: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/117811 |