Lecture series: melangkah ke masa depan, pengalaman pembangunan bangunan lestari bersama Ar IDr Shyuan Kuee / Jazmin Zulkifli ... [et al.]

Zulkifli, Jazmin and Yusoff, Siti Rohamini and Abdul Aziz, Mohamed Nizam and Abdul Razak, Ahmad Haqqi Nazali and Musa, Muhammad Suhaimi and Mohd Saad, Mohd Shahrizan (2024) Lecture series: melangkah ke masa depan, pengalaman pembangunan bangunan lestari bersama Ar IDr Shyuan Kuee / Jazmin Zulkifli ... [et al.]. UiTM News Hub. pp. 1-5.

Abstract

Seramai 380 warga Kolej Alam Bina, UiTM Seri Iskandar telah menghadiri program yang bertajuk Lecture Series: Green Interior and Green Architecture yang menampilkan pakar dalam bidang kelestarian seni bina, iaitu Ar. IDr. Shyuan Kuee. Sesi perkongsian yang dianjurkan oleh Program Teknologi Reka Bentuk Dalaman (PTRD) dengan sokongan rakan strategik, Kampus Hijau UiTM Perak, telah bermula seawal 8.30 pagi di Dewan Seri Iskandar dan berakhir pada pukul 11 pagi dengan sesi soal jawab daripada peserta yang hadir. Selaku koordinator subjek DID350, Reka Bentuk Projek Akhir bagi semester 6, Puan Siti Rohamini Yusoff amat berpuas hati dengan perancangan dan hasil dapatan dari program tersebut.

Metadata

Item Type: Article
Creators:
Creators
Email / ID Num.
Zulkifli, Jazmin
Jazmi217@perak.uitm.edu.my
Yusoff, Siti Rohamini
UNSPECIFIED
Abdul Aziz, Mohamed Nizam
moham575@uitm.edu.my
Abdul Razak, Ahmad Haqqi Nazali
haqqi250@uim.edu.my
Musa, Muhammad Suhaimi
suhaimi245@perak.uitm.edu.my
Mohd Saad, Mohd Shahrizan
UNSPECIFIED
Subjects: L Education > LG Individual institutions > Asia > Malaysia > Universiti Teknologi MARA > Perak
L Education > LG Individual institutions > Asia > Malaysia > Universiti Teknologi MARA
Divisions: Universiti Teknologi MARA, Perak
Journal or Publication Title: UiTM News Hub
Page Range: pp. 1-5
Keywords: Lecture Series; pembangunan bangunan lestari; Ar IDr Shyuan Kuee
Date: May 2024
URI: https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/116992
Edit Item
Edit Item

Download

[thumbnail of 116992.pdf] Text
116992.pdf

Download (27MB)

ID Number

116992

Indexing

Statistic

Statistic details