Abstract
Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR) sentiasa komited dan dinamik dalam mengutamakan bidang tumpuan yang dipilih iaitu Penyampaian Perkhidmatan. Kepimpinan memastikan Penyampian Perkhidmatan yang berkualiti dan berterusan seiring dengan perkembangan semasa dalam menyokong pengajaran, pembelajaran dan penyelidikan universiti. Kepimpinan telah merangka beberapa perancangan bagi menggerakkan Penyampaian Perkhidmatan yang relevan menerusi penumpuan kepada Perancangan Strategik (PS) berlandaskan PS UiTM2025 dan GRU 2025 yang memberi tumpuan terhadap Pendidikan 5.0@UiTM. Pelan Pendigitalan Perpustakaan UiTM 2022-2025, Program Kolaborasi bersama Pusat Tanggungjawab (PTJ) dan agensi luar berkonsepkan Pendigitalan, Penciptaan Pengetahuan, Pembangunan Bakat dan Personalized Education yang bertemakan Pembudayaan Ilmu untuk menggerakkan Penyampaian Perkhidmatan.
Metadata
Item Type: | Book |
---|---|
Creators: | Creators Email / ID Num. UiTM, Perpustakaan Tun Abdul Razak UNSPECIFIED |
Subjects: | L Education > LG Individual institutions > Asia > Malaysia > Universiti Teknologi MARA |
Divisions: | Universiti Teknologi MARA, Shah Alam > Institute of Quality & Knowledge Advancement (InQKA) |
Event Title: | Anugerah Kualiti Naib Canselor (AKNC) |
Collections: | Laporan Anugerah Kualiti Naib Canselor (AKNC) |
Date: | 2024 |
URI: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/111421 |