AKNC 2024 Hospital Al-Sultan Abdullah: penyampaian perkhidmatan

UiTM, Hospital Al-Sultan Abdullah (2024) AKNC 2024 Hospital Al-Sultan Abdullah: penyampaian perkhidmatan. Universiti Teknologi MARA (UiTM). (Unpublished)

Abstract

Pengisytiharan Matlamat Pembangunan Mampan (SDG) oleh Perhimpunan Agung Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) dalam penetapan untuk mencapai Liputan Kesihatan Sejagat (Universal Health Coverage-UHC) disambut baik oleh barisan kepimpinan tertinggi Hospital Al-Sultan Abdullah UiTM (HASA) bagi memastikan penyampaian perkhidmatan Hospital kepada pelanggannya dioptimumkan dengan sebaik mungkin. Kepimpinan HASA mengambil langkah menerapkan kaedah Transformational Leadership Model dalam memainkan peranan untuk menggalakkan, memberi inspirasi dan memotivasikan pekerja untuk melakukan dengan cara yang mencipta perubahan yang bermakna. Hasilnya ialah tenaga kerja yang terlibat yang diberi kuasa untuk berinovasi dan membantu membentuk kejayaan masa depan organisasi yang signifikan mengikut matlamat SDG dalam pemerkasaan objektif strategik Hospital.

Metadata

Item Type: Book
Creators:
Creators
Email / ID Num.
UiTM, Hospital Al-Sultan Abdullah
UNSPECIFIED
Subjects: L Education > LG Individual institutions > Asia > Malaysia > Universiti Teknologi MARA
Divisions: Universiti Teknologi MARA, Shah Alam > Institute of Quality & Knowledge Advancement (InQKA)
Event Title: Anugerah Kualiti Naib Canselor (AKNC)
Collections: Laporan Anugerah Kualiti Naib Canselor (AKNC)
Date: 2024
URI: https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/111371
Edit Item
Edit Item

Download

[thumbnail of 111371.pdf] Text
111371.pdf

Download (1MB)

ID Number

111371

Indexing

Statistic

Statistic details