UiTM, Fakulti Pengurusan Hotel dan Pelancongan
(2024)
AKNC 2024 Fakulti Pengurusan Hotel & Pelancongan: pengajaran & pembelajaran.
Universiti Teknologi MARA (UiTM).
(Unpublished)
Abstract
Fakulti Pengurusan Hotel dan Pelancongan (FPHP) mengambil pendekatan strategik yang bersepadu, dipacu oleh kepimpinan Dekan bersama barisan Pengurusan Eksekutif dalam merancang, menyusun agenda, dan melaksanakan pelan tindakan UiTM dengan Kerjasama Ketua Pusat Pengajian, Ketua Jabatan, Koordinator, dan penyelaras di semua peringkat. Langkah ini bertujuan untuk mencapai matlamat ‘Globally Renowned University 2025’ (GRU2025). Bahagian Hal Ehwal Akademik (BHEA) FPHP memainkan peranan penting dalam memastikan Pengajaran dan Pembelajaran (PdP) kekal unggul dan diiktiraf di peringkat global melalui penetapan visi, misi, pelan tindakan strategik (SAP), dan Objektif Kualiti (OK).
Metadata
Item Type: | Book |
---|---|
Creators: | Creators Email / ID Num. UiTM, Fakulti Pengurusan Hotel dan Pelancongan UNSPECIFIED |
Subjects: | L Education > LG Individual institutions > Asia > Malaysia > Universiti Teknologi MARA |
Divisions: | Universiti Teknologi MARA, Shah Alam > Institute of Quality & Knowledge Advancement (InQKA) |
Event Title: | Anugerah Kualiti Naib Canselor (AKNC) |
Collections: | Laporan Anugerah Kualiti Naib Canselor (AKNC) |
Date: | 2024 |
URI: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/111330 |