Projek rakaman suara peperiksaan akhir Julai 2024 / Marni Jamil

Jamil, Marni (2024) Projek rakaman suara peperiksaan akhir Julai 2024 / Marni Jamil. Bulletin. Academy of Language Studies.

Abstract

Encik Muhammad Aiman Abdul Halim dan Cik Marni Jamil, pensyarah dari Akademi Pengajian Bahasa, Universiti Teknologi MARA Cawangan Pulau Pinang (UiTMCPP), telah diberi peluang untuk berkolaborasi dengan Bahagian Hal Ehwal Akademik UiTMCPP bagi merealisasikan projek rakaman suara arahan peperiksaan akhir daiam Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris untuk memantapkan proses peperiksaan yang sedia ada. Projek ini merupakan satu penambahbaikan daripada kaedah sebelumnya yang mana arahan dibacakan secara langsung oteh ketua pengawas peperiksaan. Kaedah rakaman suara yang merupakan hasil buah fikiran dan inovasi oleh pihak Bahagian Hal Ehwal Akademik UiTMCPP ini buat julung kalinya digunapakai untuk arahan peperiksaan akhir Julai 2024 di UiTM Cawangan Pulau Pinang Kampus Permatang Pauh dan Kampus Bertam. Usaha ini bertujuan untuk memastikan arahan peperiksaan disampaikan dengan lebih seragam, lancar dan jelas di kedua-dua kampus.

Metadata

Item Type: Monograph (Bulletin)
Creators:
Creators
Email / ID Num.
Jamil, Marni
UNSPECIFIED
Contributors:
Contribution
Name
Email / ID Num.
Advisor
Hassan, Norhaslinda
UNSPECIFIED
Chief Editor
Razali, Wan Noorli
UNSPECIFIED
Subjects: L Education > LG Individual institutions > Asia > Malaysia > Universiti Teknologi MARA > Pulau Pinang
L Education > LG Individual institutions > Asia > Malaysia > Universiti Teknologi MARA
Divisions: Universiti Teknologi MARA, Pulau Pinang > Permatang Pauh Campus > Academy of Language Studies
Universiti Teknologi MARA, Pulau Pinang > Permatang Pauh Campus
Journal or Publication Title: e-Lingua
ISSN: 2600-7134
Keywords: e-Lingua, Academy of Language Studies, UiTM Pulau Pinang
Date: September 2024
URI: https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/105068
Edit Item
Edit Item

Download

[thumbnail of 105068.pdf] Text
105068.pdf

Download (1MB)

ID Number

105068

Indexing

Statistic

Statistic details