Pejabat Pos sebagai alat perhubungan satu kajian terhadap mutu perkhidmatan

Abdul Jalal, Jurina (1991) Pejabat Pos sebagai alat perhubungan satu kajian terhadap mutu perkhidmatan. [Student Project] (Unpublished)

Abstract

Kini peranan Pejabat Pos telah menjadi semakin penting. Setiap urusan perniagaan, pentadbiran mahu pun sosial secara sedar atau tidak melibatkan Pejabat Pos. Sebagai satu saluran komunikasi, Pejabat Pos telah dapat mengatasi masalah perhubungan dalam negara dengan kos yang minima. Selain dapat memperbaiki saluran komunikasi dalam negara yang lebih penting ialah perkhidmatan yang diberikan oleh Pejabat Pos. Sejauh manakah ia dapat menampung keperluan penduduk (pengguna) dan memenuhi citarasa mereka.

Metadata

Item Type: Student Project
Creators:
Creators
Email / ID Num.
Abdul Jalal, Jurina
UNSPECIFIED
Contributors:
Contribution
Name
Email / ID Num.
Advisor
Ibni
UNSPECIFIED
Subjects: H Social Sciences > HE Transportation and Communications
H Social Sciences > HE Transportation and Communications > Postal service. Stamps. Philately
Divisions: Universiti Teknologi MARA, Shah Alam > Faculty of Administrative Science and Policy Studies
Programme: Diploma Pentadbiran Awam
Keywords: Pejabat Pos Dunia, Pos Malaysia, Perhubungan, Perkhidmatan
Date: 1991
URI: https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/103699
Edit Item
Edit Item

Download

[thumbnail of 103699.pdf] Text
103699.pdf

Download (1MB)

Digital Copy

Digital (fulltext) is available at:

Physical Copy

Physical status and holdings:
Item Status:

ID Number

103699

Indexing

Statistic

Statistic details