Bengkel pemantapan aplikasi Microsoft Teams kepada pelajar baru PKA / Nuraini Tutur and Noor Syafeekha Mohamad Sakdun

Tutur, Nuraini and Mohamad Sakdun, Noor Syafeekha (2021) Bengkel pemantapan aplikasi Microsoft Teams kepada pelajar baru PKA / Nuraini Tutur and Noor Syafeekha Mohamad Sakdun. Bulletin. Unit Penerbitan FKAPP.

Abstract

Kaedah pengajaran dan pembelajaran (PdP) di institusi pengajian tinggi (IPT) negara berubah wajah daripada pengajaran tradisional berbentuk kuliah kepada pembelajaran maya bermula . Sama ada secara teradun atau menggunakan Web 2.0, pensyarah dan pelajar terpaksa menyesuaikan diri dengan keadaan semasa. Medium pembelajaran dalam talian membantu pelajar bertukar idea, berkomunikasi dan menyelesaikan tugasan minggu mereka hingga akhir semester. Penggunaan aplikasi pembelajaran secara maya juga memerlukan kemahiran, Justeru itu, satu bengkel pemantapan penggunaan aplikasi Microsoft Teams untuk pelajar-pelajar baru Pengajian Kejuruteraan Awam (PKA) telah dijalankan pada 18 Oktober 2021 secara atas talian menggunakan platform Microsoft Teams.

Metadata

Item Type: Monograph (Bulletin)
Creators:
Creators
Email / ID Num.
Tutur, Nuraini
UNSPECIFIED
Mohamad Sakdun, Noor Syafeekha
UNSPECIFIED
Contributors:
Contribution
Name
Email / ID Num.
Advisor
Ibrahim, Anas
UNSPECIFIED
Chief Editor
Md Hasan, Ahmad Syauqi
UNSPECIFIED
Subjects: L Education > LG Individual institutions
L Education > LG Individual institutions > Asia > Malaysia
L Education > LG Individual institutions > Asia > Malaysia > Universiti Teknologi MARA > Pulau Pinang
L Education > LG Individual institutions > Asia > Malaysia > Universiti Teknologi MARA
L Education > LG Individual institutions > Asia
Divisions: Universiti Teknologi MARA, Pulau Pinang > Permatang Pauh Campus > Faculty of Civil Engineering
Journal or Publication Title: Buletin Tahunan Fakulti Kejuruteraan Awam
ISSN: 2716-6325
Keywords: Buletin FKA, Fakulti Kejuruteraan Awam, UiTM
Date: 2021
URI: https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/69697
Edit Item
Edit Item

Download

[thumbnail of 69697.pdf] Text
69697.pdf

Download (42kB)

ID Number

69697

Indexing

Statistic

Statistic details