Kajian pencapaian prestasi akademik di dalam peperiksaan awam di Sekolah Menengah Kerajaan Asajaya, 1999 - 2002. / Dyg. Mas Muliany Abg Abu Bakar … [et.al.].

Abg Abu Bakar, Dyg. Mas Muliany and Razali, Ikhwan and Wan Ali, Sy. Fatimah Azura and Syeed Mohd., Syed Abd. Rahman and Zaini, Junaidi Zilawati (2003) Kajian pencapaian prestasi akademik di dalam peperiksaan awam di Sekolah Menengah Kerajaan Asajaya, 1999 - 2002. / Dyg. Mas Muliany Abg Abu Bakar … [et.al.]. [Student Project] (Unpublished)

Abstract

Kajian laporan kami menerangkan tentang Pencapaian Taraf Pendidikan Sekolah Menengah di dalam Peperiksaan Awam di Daerah Samarahan dari tahun 1999 sehingga 2002. Kajian Kes: - SMK Asajaya. Hipotesis dalam kajian ialah kepentingan pendidikan bagi setiap lapisan masyarakat terutamanya penduduk di luar bandar. Secara tidak langsung ianya dapat mengubah cara pemikiran mereka supaya lebih terbuka dan lebih
maju. Kaedah kajian yang telah kami gunakan adalah seperti pemerhatian, temuduga, soal selidik, perbandingan, keratan akhbar, majalah dan internet. Kami telah mengedarkan 200 borang soal kaji selidik. Hasil yang kami perolehi daripada borang soal kaji selidik ini akan di tunjukkan dalam bentuk statistik.

Metadata

Item Type: Student Project
Creators:
Creators
Email / ID Num.
Abg Abu Bakar, Dyg. Mas Muliany
2000111824
Razali, Ikhwan
2000543970
Wan Ali, Sy. Fatimah Azura
2000676056
Syeed Mohd., Syed Abd. Rahman
2000543883
Zaini, Junaidi Zilawati
2000543963
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education > Secondary education. High school teaching
Divisions: Universiti Teknologi MARA, Sarawak > Kota Samarahan Campus > Faculty of Administrative Science and Policy Studies
Programme: Diploma Pentadbiran Awam
Keywords: prestasi akademik , Sekolah menengah kerajaan Asajaya
Date: October 2003
URI: https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/58880
Edit Item
Edit Item

Download

[thumbnail of 58880.pdf] Text
58880.pdf

Download (1MB)

Digital Copy

Digital (fulltext) is available at:

Physical Copy

Physical status and holdings:
Item Status:
On Shelf

ID Number

58880

Indexing

Statistic

Statistic details