Strategi pemasaran : satu pendekatan baru bagi meninggikan imej dan produktiviti organisasi tanpa keuntungan (Jabatan Perkhidmatan Pos di Lembah Kelang) / NurBaizura Rashid ... [et_al.]

Rashid, NurBaizura and Abu Mansor, Noor Azah and Ponamin, Kamisah and Mohd. Syariff, Rositah and Jonid, Juliza and Abd. Rashid, Dzaidatullaili and Abd. Manaf, Nor Bahiyah (1986) Strategi pemasaran : satu pendekatan baru bagi meninggikan imej dan produktiviti organisasi tanpa keuntungan (Jabatan Perkhidmatan Pos di Lembah Kelang) / NurBaizura Rashid ... [et_al.]. [Student Project] (Unpublished)

Download

[thumbnail of NURBAIZURA.pdf] Text
NURBAIZURA.pdf

Download (127kB)

Abstract

Laporan kajian ini memberikan penekanan tentang pendekatan baru iaitu strategi pemasaran yang patut diterapkan ke dalam Organisasi Tanpa Keuntungan, tumpuan ke atas Pejabat Pos. Laporan ini mengandungi 5 bab.
BAB 1 : Menerangkan serba sedikit tentang Organisasi Tanpa
Keuntungan dan kepentingan strategi pemasaran di
dalam sesebuah organisasi.
BAB 2 : Mengenai sejarah penubuhan Pejabat Pos, dan perkembangan perkhidmatannya dari dahulu hingga kehari
ini.
BAB 3 : Mengenai kaedah yang digunakan di dalam penyelidikan ini. Kaedah yang digunakan ialah kaedah persampelan tidak sekata dan kawasan tumpuan penyelidik ialah di Lembah Kelang.
BAB 4 : Henganalisa data soal-selidik dan seterusnya membuat kesimpulan dari penemuan-penemuan yang diperolehi.
BAB 5 : Kesimpulan dikeseluruhan penyelidikan yang telah dijalankan.
: Memberikan beberapa cadangan demi mengatasi masalah
yang dihadapi oleh JPP untuk meninggikan lagi imej
dan produktivitinya.

Metadata

Item Type: Student Project
Creators:
Creators
Email
Rashid, NurBaizura
83259189
Abu Mansor, Noor Azah
83110697
Ponamin, Kamisah
83511117
Mohd. Syariff, Rositah
83322078
Jonid, Juliza
83528041
Abd. Rashid, Dzaidatullaili
83330723
Abd. Manaf, Nor Bahiyah
83288214
Contributors:
Contribution
Name
Email / ID Num.
Thesis advisor
Mad Idris, Mohd. Amin
UNSPECIFIED
Thesis advisor
., Hamdan
UNSPECIFIED
Subjects: H Social Sciences > HF Commerce > Marketing
Divisions: Universiti Teknologi MARA, Shah Alam > Faculty of Business and Management
Programme: Diploma of Business and Management
Item ID: 31015
Uncontrolled Keywords: Strategi, pemasaran, organisasi
URI: https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/31015

Fulltext

Fulltext is available at:
  • Koleksi Akses Terhad | PTAR Utama | Shah Alam
  • ID Number

    31015

    Indexing


    View in Google Scholar

    Edit Item
    Edit Item