Dasar Pengurusan Laman Sesawang Universiti Edisi 2014

UiTM, Jabatan Komunikasi Korporat (2014) Dasar Pengurusan Laman Sesawang Universiti Edisi 2014. Dasar Pengurusan Laman Sesawang Universiti . Jabatan Komunikasi Korporat, Shah Alam.

Abstract

Dasar berikut diguna pakai pada semua laman sesawang yang
menyediakan maklumat rasmi mengenai Universiti Teknologi MARA
(UiTM) kepada orang ramai. Laman sesawang yang dibina khusus
untuk pengguna dalaman adalah dikecualikan daripada dasar ini.

Metadata

Item Type: Book
Creators:
Creators
Email / ID Num.
UiTM, Jabatan Komunikasi Korporat
bkk@uitm.edu.my
Contributors:
Contribution
Name
Email / ID Num.
Creator
Bakar, Alfina
alfina@uitm.edu.my
Designer
Kasim, Darus
darus866@uitm.edu.my
Designer
Abdul Hamid, Rosdi
rosdi492@uitm.edu.my
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General) > Public policy (General). Policy sciences. Periodicals. Societies. Serials
L Education > L Education (General) > Handbooks, manuals, etc.
Divisions: Universiti Teknologi MARA, Shah Alam > Corporate Communications Department
Series Name: Dasar Pengurusan Laman Sesawang Universiti
Date: 2014
URI: https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/12477
Edit Item
Edit Item

Download

[thumbnail of Dasar Pengurusan Laman Web Universiti Edisi 2014.pdf] Text
Dasar Pengurusan Laman Web Universiti Edisi 2014.pdf

Download (24MB)

ID Number

12477

Indexing

Statistic

Statistic details