Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.]

Awang, Ani and Basar, Suzana Rita and Noor, Fartini Hanim and Abdul Karim, Rozita (1994) Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.]. Student Project. Faculty of Administrative Science and Policy Studies, Shah Alam. (Unpublished)

[img] Text
PP_ANI AWANG AM 94_5 1.pdf

Download (107kB)

Abstract

Penswastaan perkhidmatan pos adalah suatu perkara yang tidak asing lagi kepada mas'yarakat Malaysia dalam tempoh lebih dua tahun dalam usaha untuk meningkatkan kecekapan dan untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada orangramai.

Item Type: Monograph (Student Project)
Creators:
CreatorsEmail
Awang, AniUNSPECIFIED
Basar, Suzana RitaUNSPECIFIED
Noor, Fartini HanimUNSPECIFIED
Abdul Karim, RozitaUNSPECIFIED
Subjects: H Social Sciences > HF Commerce > Marketing > Malaysia
H Social Sciences > HF Commerce > Customer services. Customer relations > Malaysia
Divisions: Faculty of Administrative Science and Policy Studies
Item ID: 8959
Uncontrolled Keywords: Penswastaan, perkhidmatan pos, Pejabat Pos Besar Shah Alam, Pejabat Pos Seksyen 16 , Pejabat Pos ITM
Last Modified: 26 May 2016 08:59
Depositing User: Staf Pendigitalan 1
URI: http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/8959

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year