Strategi pemasaran : satu pendekatan baru bagi meninggikan imej dan produktiviti organisasi tanpa keuntungan (Jabatan Perkhidmatan Pos di Lembah Kelang) / NurBaizura Rashid ... [et_al.]

Rashid, NurBaizura and Abu Mansor, Noor Azah and Ponamin, Kamisah and Mohd. Syariff, Rositah and Jonid, Juliza and Abd. Rashid, Dzaidatullaili and Abd. Manaf, Nor Bahiyah (1986) Strategi pemasaran : satu pendekatan baru bagi meninggikan imej dan produktiviti organisasi tanpa keuntungan (Jabatan Perkhidmatan Pos di Lembah Kelang) / NurBaizura Rashid ... [et_al.]. [Student Project] (Unpublished)

Abstract

Laporan kajian ini memberikan penekanan tentang pendekatan baru iaitu strategi pemasaran yang patut diterapkan ke dalam Organisasi Tanpa Keuntungan, tumpuan ke atas Pejabat Pos. Laporan ini mengandungi 5 bab.
BAB 1 : Menerangkan serba sedikit tentang Organisasi Tanpa
Keuntungan dan kepentingan strategi pemasaran di
dalam sesebuah organisasi.
BAB 2 : Mengenai sejarah penubuhan Pejabat Pos, dan perkembangan perkhidmatannya dari dahulu hingga kehari
ini.
BAB 3 : Mengenai kaedah yang digunakan di dalam penyelidikan ini. Kaedah yang digunakan ialah kaedah persampelan tidak sekata dan kawasan tumpuan penyelidik ialah di Lembah Kelang.
BAB 4 : Henganalisa data soal-selidik dan seterusnya membuat kesimpulan dari penemuan-penemuan yang diperolehi.
BAB 5 : Kesimpulan dikeseluruhan penyelidikan yang telah dijalankan.
: Memberikan beberapa cadangan demi mengatasi masalah
yang dihadapi oleh JPP untuk meninggikan lagi imej
dan produktivitinya.

Metadata

Item Type: Student Project
Creators:
Creators
Email / ID Num.
Rashid, NurBaizura
83259189
Abu Mansor, Noor Azah
83110697
Ponamin, Kamisah
83511117
Mohd. Syariff, Rositah
83322078
Jonid, Juliza
83528041
Abd. Rashid, Dzaidatullaili
83330723
Abd. Manaf, Nor Bahiyah
83288214
Contributors:
Contribution
Name
Email / ID Num.
Thesis advisor
Mad Idris, Mohd. Amin
UNSPECIFIED
Thesis advisor
., Hamdan
UNSPECIFIED
Subjects: H Social Sciences > HF Commerce > Marketing
Divisions: Universiti Teknologi MARA, Shah Alam > Faculty of Business and Management
Programme: Diploma of Business and Management
Keywords: Strategi, pemasaran, organisasi
Date: May 1986
URI: https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/31015
Edit Item
Edit Item

Download

[thumbnail of NURBAIZURA.pdf] Text
NURBAIZURA.pdf

Download (127kB)

Digital Copy

Digital (fulltext) is available at:

Physical Copy

Physical status and holdings:
Item Status:

ID Number

31015

Indexing

Statistic

Statistic details